به وب سایت شرکت مازند شیمی پارس خوش آمدید

این مجموعه با هدف ارائه خدمات پیشرفته آزمایشگاهی و تحفیفاتی ، معرفی و ارائه فناوری روز دنیا فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت مازند شیمی پارس با دراختیار داشتن نمایندگی از کمپانیهای معتبر و بهره مندی از کادر علمی و فنی مجرب و با رعایت اصول علمی بازاریابی و تجربه بیش از یک دهه حضور در این عرصه توانسته ارتباط خود را با مراکز دانشگاهی ، علمی ، تحقیقاتی ، صنعتی و پزشکی گسترش داده و تقویت نماید.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها به عنوان اصلی ترین موادمورد استفاده محسوب می شوند. به طوری که تمام وسایل و دستگاه های آزمایشگاهی معمولا برای آنالیز وتجزیه تحلیل اجزای سازنده یک ماده از مواد شیمیایی آزمایشگاهی با عناصر معلوم ومشخص به کار می روند.
گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی روی بسته بندی کنارنام ماده و مشخصات شیمیایی و فرمول آنها درج می شود به گونه ای که معرف درصد خلوصشان نیز می باشد.
مواد شیمیایی آزمایشگاهی از لحاظ فرمول شیمیایی و ماهیت بامواد صنعتی وخوراکی موجوددربازار یکسان هستند ،اما مواددرگرید و خلوص آزمایشگاهی معمولا دارای درصد خلوص بالا می باشند.
این مواد آزمایشگاهی بر اساس کاربردشان ونیاز مصرف کنندگان در گرید های مختلفی که هرکدام درجه خلوص مختص خودرا دارند از قبیل گریدهای Biochemistry-HPLC-ACS-GR-Extra pure طبقه بندی می شوند.

نمایندگی Merck

شرکت مازند شیمی پارس با بهره گیری از توانمندی های خوددرراستای واردات کلیه مواد شیمیایی،حلال های مصرفی و محصولات شیمیایی تخصصی آزمایشگاه ها،دانشگاه ها، داروسازی ها،صنایع و مراکز تحقیقاتی این امکان رافراهم ساخته است تا به عنوان یکی از تامین کننده های اصلی مواد شیمیایی فعالیت داشته باشد.این مواد شیمیایی ازکمپانی Merck آلمان وارد کشور می شود.

کمپانی مرک دارای بیش از ده هزار ماده شیمیایی در گرید آزمایشگاهی می باشد. هم اکنون مرک 3300 کارمند در شرکت های تابعه خوددر 60 کشوردنیادارد. گروه های تولیدی مرک در بخش های مختلف خود بیش از 30000 محصول تخصصی در حیطه دارویی،مواد شیمیایی خاص ومحصولات آزمایشگاهی را تولید می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *